Ahuevren06 kardeşimin başına geldi, hemen katı bi diyet uyguladı doktor, her türlü şeker karbonhidratı kesti, 30’lu haftalarda haftasıyla uyumla hale geldi göbek, yoksa insülin ilaç vs tedavi başlayacaktı, dikkat etmezsen bebek şeker hastası olarak doğar dddi doktor