Tgcey Teşekkür ediyorum.🌸 Doğumun normal olması için uğraştık 2 gün boyunca ama açılmam olmadığı için sezeryan oldum. 41+1 de doğumum gerçekleşti. Doktor o gün kim nöbetçi ise o ilgileniyor ama ben doktorlar, hemşireler, asistanlardan memnun kaldım. Odalar sancı odası tek kişilik aynı zamanda refakatçın oluyor. Servistede tek kişilik odada kaldım ben.