ozgyrs canım 9. Aya girdim hala evim kokuyor gibi, mutfağa zaten giremiyorum, kapısı hep kapalı. İlk aylarda bende annemlerde kaldım, biraz idare et sonra kendini alıştırmaya çalış. Umarım benimki kadar uzun sürmez ve geçer bu durum. Bende psikolojik olduğunu sanmıyorum çünkü o koku var ben bunu biliyorum alıyorum 😂