Kızlar selamlar, beşinci katta oturuyoruz üstümüz çatı. Tavanlar kışın sıcak olması açısından ev sahibi önceden yalıtım yaptırmış o yüzden ahşap. Havalar ısınmaya başladıkça duvarlarda perdelerde her yer böcek örümcek olmaya başladı 🤦🏻♀️ Tuvalette bile ufak ufak yeşilimsi böcekler oluyor. Evden soğuycam artık yani. Evinde benim gibi böcek örümcek olupta kesin çözüm bulabilen var mı? Yardım lütfen 😬