Kizlar merhaba dun aksam minik bir pembe leke gordum varla yok arasi hatta ic çamaşırım beyaz olmasa farkedilmezdi bile kurumustu peceteyle temizlenim varmi dedim en ufak leke dahi yok hala sebebi ne olabilir nişan dedikleri sey olabilirmi hareket var kasilma sancim yok cok sukur cuma gunu kontrolüm var daha erkenmi gitsem acaba pazar gunu iki gibi oglum kafasini karnima carpmisti aksam acilede gittim hic bir sıkıntı yoktu rahim agzi uzunlugumda 35 cikti onada gayet iyi demislerdi dunde saglik ocaginda dinledim kalp atislari iyiydi napsam bilemedim