mrsozturk bende denemek istiyorum inşaallah. O yzden ilk etapta 3-5 tane almayi dsnuyorum kendmi test etme amacli; acaba yapabilir miyim diye. Baktim ki yaapilabiliyor, sonrasinda daha fazla alip oyle yapmaya calisacagimm. Hem bez parasi hemde dogaya zarar verme acisindan dger bezleri pek istemiyorum acikcasi. Ve kendim de kac yil oldu kotex,orkid vb bezler degil de kumas yikanablir ped kullaniyorum.hicte zorlanmiyorum valla 😂 leke falanda kalmiyor. İnşaallah bebek bezi icinde oyle olur🌺 kullanirsak yine baslik acip deneyimlerimizi yazalim benceee😜