neanladinyurdagull Kıslar 3 aylık hamileyim yaklaşık 1 aydır yüzüm çok ciddi kuruyor dökülüyor ayrıca lekelenmeyede başladı yüzüm.Sıradan nemlendiriciler kullandım ama nafile.Varmı şunu bunu yaptım düzeldi diyeniniz
moooms neanladinyurdagull benimde aynı durumdayım bebekten önce porselen gibiydi şimdi kuramızı benek hormonal maalesef cildiyeye randevu aldım ama bioderma atoderm çok kuru ciltler için kremini kullanıyorum zaten bekarken bile kullanırdım şuan tek kuruluğa iyi gelen o var çok iyi bir nemlendirici tavsiye ederim göbeğiniz de kuruyorsa Lierac bilmem ne yalan gratisten Hindistan cevizi yağı aldım o kadar iyi geliyor ki ve çok iyi nemlendiriyor kesinlikle tavsiye ederim
mrsyurdanur Aynı şekilde benimde cildim kuruyor saç diplerim kepeğimsi bi tabaka halinde bir hal aldı ve kaşınıyor . Prilam mide bulantısı hapı kullandım onu kullanınca biraz daha arttı gibi hissediyorum bilmiyorum ne kadar doğru ama