Frdhcrt Heymomyyy Ay bacım valla bizde acaba mı dedik ama sonra böyle belirginse neden söylemedi dedik yani 🫣
Frdhcrt IMom24 Herkes 12 haftalıkken bile öğreniyor bozuldum valla meraktan çatlıcam kızz hadi bakalım haftaya belli olunca söylerim 🥰🥰
Heymomyyy Frdhcrt bizim de aynı 12. Haftamız doktor net birşey diyemem dedi Sanki biz de erkek gördük bizim de öyle gibi Kız olsa uçarız havalara ama İnşallah sağlıkla gelsin 🤭🙏🏼
IMom24 Frdhcrt Benimde erkek oradan benzetmeye çalıştım ,😄 bende14 te tahmin i söyledi 16 da kesinlesti İnşaallah canım❤ Kac haftalık seninki
Frdhcrt esmerella37 ayyy ama bariz belli demi doktor neden söylemedi acaba ya saol kuzum baktığın için 🥰🥰
Frdhcrt Heymomyyy Bizede öyle ya net bişey demedi ama yani biz farkettik gibi bakalım artık meraktan ölüyoruz benim bi kızım var 3 yaşında ama bacısı olsa da çok seviniriimm 🥰
Ikiz_annesii Frdhcrt aslında bazen net görseler de söylemiyorlar niye bilmiyorum ama riske mi atmıyorlar kendilerini nedir
Frdhcrt Beyza_0671 Google mutlu resim yükle deyip ordan atacağım resimleri çekip yükle diyorum sonra kopyala yazan yere basıyorum buraya girip foto atma yerine tıklayıp yapıştırıyorum 🥰