36+5 haftalık hamileyim kontrole gittim doktorum bebeğin makat yani ters duruyor dedi internetten araştırdım bu haftadan sonra kolay kolay dönmezmiş bebek ilk doğumum normal olduğu için bu kezde normal dogum için kendimi hazırlamıştım aynı durumu yaşayan varmı aranızda 😕