Kızlar merhaba, dün rutin kontrolüm vardı. Suyum alt sınırda çıktı. Her şey normal gidiyordu. Normal doğum bekliyordum fakat doktor bu durumda sezeryana alınabileceğimi söyledi. Nstde sancım çıkmadı.. Sıkı takibe aldı yarın tekrar gideceğim. Hareketleri takip et dedi stresten mi bilmiyorum hareketleri çok az.. aynı durumu yaşayan var mı?