Kızlar ben boş gebelik geçiyorum doktorum kesen küçük kendin atarsın müdahaleye gerek yok bekliycez dedi sizden ricam kanamayı başlatmak için yapabileceğim kür içebileceğim bitki çayları var mı bildiğiniz yaptığınız bana bi öneri verip yardımcı olursanız sevinirim