Tugraseda Arkadaslar 17+3 gebeyim son bi kaç haftadır yüzümü resmen sivilce bastı acıyoda var mı durumu yaşayan. Acaba hormon kaynaklı mı gecicek mi süreci yaşayan oldu mu
Pelinnn17 Tugraseda benimde aynı şekil ergenliğimde sivilce çıkmayan suratım mayın tarlası gibi asla yolmanı tavsiye etmem sonradan izi kalıyo ablamdan tecrübeliyim sarımsak kesip sürüyorum yada kendiliğinden geçmesini bekliyorum ☺️🙏🏻
Edalimm Tugraseda benim ergenlikte bile çıkmadı ama 2 aylık hamile oldum yüzüm goguslerim mahvoldu Sırtımda da var 34 haftalık hamileyim hala geçmedi kız bebeklerinde böyle oluyormuş 🤷♀️
Kubrakrkbas Ay ben yaşadım ilk gebeliğimde oğlumda 2. Aydan 5. Aya kadar suratım sivilceden gözükmez olmuştu hormonal demişti doktor bu hamileliğimde ilk ay biraz çıktı eşşek sütü sabunu kullanıyorum düzenli olarak çıkmıyo artık berki sizdede işe yarar
Pelinnn17 Kubrakrkbas aktarlarda varmı bu sabun cildimize sürdüğümüz şeylerede dikkat etmemiz gerekiyor ya herhangi bir sakıncası yok değil mi
Kubrakrkbas Pelinnn17 bildiğiniz sabun içinde kimyasal yok eşşek sütünden yapılmış ben balıkesirden kendi ürününü yapıp satan bi teyzeden almıştım aktarda vardır yoksada trendyolda kesin vardır 😊