Nazlimom Sultan_bozdemir nurse harweys colex şurubu kullandık bide bağırsak düzenleyici kullanmanız lazım probiyotik yani nbl probiyotik kullanmıştık iyi geliyordu
guzelanne01_ Sultan_bozdemir kızımda 1 kaç çeşit gaz damlası önerdi doktorlar isimlerini hatırlamıyorum şuan 12 yıl oldu sonra kolik bebek dedi metsil diye bir ilaç verdi doktorumuz hemen rahattlattı düşün 12 yıl geçmesime rağmen aklımda🫣
Agg0207 Sultan_bozdemir kızım gazdan çatlıyordu anlatamam sap simplex iyi geldi bize sadece birde linexbakso probiyotik bagirsak düzenleyici ikisinde şiddetle tavsiye ediyorum