Nur4400 4 buçuk aylık gebeyım hiç kilo almadım gözle görülür bir kılom yok arkadaşlar benı gören cok kılo almamışsın karnında cıkmamıs dıyorlar neden sizce
Gm1709 Nur4400 bir nedeni yok hiçbir hamilelik başka bir hamilelikle kıyaslanamaz. Aynısını ben de yaşadım şuan da 7 aya girmek üzereyim halâ karnım çok belli değil ama bebeğim de gelişimi de ben de gayet iyi durumdayız. Etraf ne derse desin takmayın 🥰
denizozulkerr Nur4400 benim 6.ayımda karnım belli olmaya başladı kocam bile sen nasıl hamilesn hiç belli olmuyor demişti 4. Ayımdayken 5 kilo vermiştim olduğum kilodan daha da altına düştüm. Her gebelik ayrı🤷🏻♀️☺️
Aysee1123 Nur4400 Olabilir banada öyle geliyor öyle olmasınıda isterim açıkçası :) 173 boy 51 kiloyum zayıfım yapı olarak genetik olarak kilo sorunumuzda yoktur herkes uzun incedir. Bakalım artık
Linam20 Nur4400 ben hamileligimin basında 45 kiloydum su an 25 haftalık hamileyim 50 kilo olmuşsum bu ay belli olmaya başladı karnım üzülme yani oyle diyenlere de kulak asma