anilaygercek 13 haftalık henüz hamileyim. Bir gun boyunca sürekli hüngür hüngür ağladığım oluyor. Hormonlardn mi psikolojim bozuldu kafayı yicem. Düşük tehlikesi vardi baştan beri aynı zamanda çalışıyorum ve stresli işim ister istemez kemdimi iyi hissetmiyorum
Hasret5506 denizozulkerr bende piskolojik olarak bebeğe bişi olucak diye korkuyorum kalp atışını için gidicem cuma ofoff bilmiyorum ne olacakya