-zlhzynp- ben 23 haftamda gittim profesör doktora yarim saat baktı gayet güzel ilgilendi fiyatı da 250 tl idi ve ayriyetten benim kızım gibi o gün resim vermezse bebisiniz 30 haftaya kadar gidebiliyorsunuz ücretsiz ben 6 kere gittim sağolsun kızım renkli resim vermedi 2 gün sonra doktoruma siyah beyaz olarak verdi ama oda çok güzeldi ve herkes bana benzediğini söyledi bu arada 30+2 gunluguz kızımla ♥️😍