Halime4721 Merhaba güzel anneler bu benim ikinci hamileliğim olucak Allah nasip ederse 4 haftalık hamile olarak görünüyorum sizce kese ve kalp atışını duymak için ne zaman gitmeliyim
Oznursorhan Halime4721 keseyi net görebilmek için 5. Hafta kalp atışı için 6.haftada gitmelisiniz ☺️ ama kalp atışını 7-8 haftada da duyabilirsiniz diye biliyorum
esraEb Halime4721 ben 5+4 te gittiğimde keseyi gördüm. 8. Haftada kalp atışını dinledim. Doktorum 6-7 gibi gel demişti ama karından duyulmazsa vajinal bakarız dediği için bilerek azıcık erteledim 🙈8 den önce de duyulabilir sanırım.