rumeyshaan Bride_6470 benim regle 2 gun once kala cikmisti ama tekrar yaptigimda tek cizgi cikmisti kanla kesinlesti bence biraz daha bekleyin
Forever Bride_6470 bence biraz rahatla canım düşünmemeye çalış akışına bırak o zaman sürpriz olur senin için
Bride_6470 Deletedmom_85 yok zaten bende farkettim acaba regl günüme kadar cıkar mı 😐çok yoruldum artık kafamdan da atamıyorum
Deletedmom_85 Bride_6470 Daha var inşallah çıkar erken gebelik testi değil sonuçta kaset test. Kaç zamandır olmuyor?🥺
Zhrkrc Reglinize daha varsa erken gebelik testi yapmalısınız. Bu aldığınız testler gecikince gösterir. Ben 6 gün öncesinde erken gebelik testi ile öğrendim. Allah gönlünüze göre versin
Bride_6470 Zhrkrc evet bende öyle düşündüm inşallah dediğiniz gibidir ve hamileyimdir dayanamadım evde gebelik testi olunca yaptım
K-97  Adetim 15 gün gecikti bu testi yaptığımda ilk 20 dakka hiçbirşey yoktu ben 5 saat sonra falan farkettim böyle olmuş Bugün kan verdim ama daha sonuç çıkmadı acaba varmıdır kızlar