Kızlar şimdi 5 günde betam 1388 den 3208 e yükselmiş progestoron değerim 19.25 doktor rahim kalınlığı ve progesteron değerin çok iyi ama hala kese gözükmedi bu yüzden doktor bugün benim yatışımı verdi perşembeye kdar gözlem altında olucam sabah ultrasonla bakılıcak perşembe günü de tekrar beta bakılıcak bu şeklde olup ta sonradan kese gören sağlıklı gebelik yaşayan var mı