Ipekprl Merhaba kızlar, bayramdan önce kan verdim test için.Bugün yeterli hücre oranina ulasilamadi tekrar kan vermeniz gerekiyor dendi.Başına gelen var mı? Doktor kötü bir durum yok bazen yaşaniyor dedi.Beklemek çok zor 😔
Papatyam17 Ipekprl ben de yaptırdım o testi 2 tüp kan aldılar ama tüpler de normal hastanedeki tüpler gibi değil baya baya büyüktü acaba alınan kan mı yeterli gelmedi bilemedim canım benim sonucum çıktı ama
Esrahmet Ipekprl kuzum corasprin kullanıyormusun yada kan sulandirici bana kan sulandirici kullananlardan ilkinde tam sonuç alınamayabiliyor yine cagirabiliriz demişlerdi
runkli0606 Ipekprl kaç haftalık gebesiniz. Bendende iki tüp alındı ilkinde düşük çıktı doğru sonuç olması için en az %6 olması gerekiyor onun için garantiye almak istiyorlar erken haftalardaysanız düşük çıkması normal
Ipekprl Papatyam17 yarın tekrar kan vericem.Çok kötü oldum beklemek çok zor.23 haftalik gebeyim.Bu zamana kadar bebegimleydim insallah guzel olur ama beklemekten yoruldum.
Esrahmet Papatyam17 benden 1 tüp aldılar normal kan tüpüydu ve ilkinde de çıkmıştı sonuçlar. Farklı olabiliyor galiba
Papatyam17 Ipekprl 2li testleri yaptırdın sanırım doktorun gerekli görüp bunu da istedi çünkü 10.haftada yapılıyor bu test genelde mesela benim öncesinde kimyasal gebeliklerin olmuştu o yüzden doktorum özellikle istedi 10+2 de kan verdim işte 16 gün sonra da sonuçlarımiz çıktı biz panaroma testi olarak yaptırdık 8700 TL ödedik ama 2 tüp kan alınıyor diye biliyorum ama dediğim gibi tüpler normal tiplerden çok farklı 1 tüp devlet hastanelerinde ki 2 tüp gibi
Ipekprl Papatyam17 ikili ve dörtlü testim risksiz çıkti.Detayli ultrasonda kordonda 2 damar oldugu goruldu.Normalde 3 damar olurmus.Baska bir bulgu yok nolur nolmaz diye yaptiralim dedi doktor.Ama surec uzadikca sinir bozucu oluyor.
Ipekprl Esrahmet demir ilaci kullaniyorum.Hoca gelirken aç ve ilac kullanmadan gel l dedi.Onunla alakala mi acaba