Gizemakpolat Kızlar 30+0 yarın tetanoz aşısı olucam sizce gec kalmısmıyım sorun olur mu ? Bu haftalarda yaptıran var mı ?
Gizzgzz Gizemakpolat 31 de oldum merak etme bişey olmuyor doktora geç kaldım dedim bişey olmaz önemli olan vurulman dedi
Beyhanturgut Ben 2 dozuda yaptırdım sağlık için çok önemli sezeryana girerken ameliyat malzemeleri için çok önemli yaptırmanız tavsiye ederim