Mel-sin her akşam yapıcam karar verdim.
Rahatsız eden bi histe olmadı.
Kuzenim diyetisyen, aç karna zeytnyağı içmek sakıncalı dedi. Aç dahi olmasa zeytinyağı içmek sakıncalı dedi daha doğrusu.
Bende ondan kahvaltıda domates salatalk bibern üstüne döküp yiyorm.