Kızlar merhaba ben ayın 19 kan vermiştim betam 5643,98 çıkmıştı sonra kaynanama gittik yurtdışına orda kan değerini takip edemedim bugün kan verdim betam 15000,00 çıktı kaç haftalık miniğim internet baktım da anlayamadım ve birşey daha sormak istiyorum ben burda yeniyim soru sorma yerine fotoğraf nasıl ekliyoruz bana yardımcı olur musunuz şimdiden tesekur ederim🙏💞