Eda0509 canım bendede perde vardı ve ameliyatla alındı... ama ben düşük hiç yapmadım :( yani en azından bildiğim bir düşüğüm yok ve bende 2 sene bekledim... sonra tüp bebek tedavisi görürken kendiliğinden hamile kaldım:) merak etme herşeyin bir zamanı var Allahın izni ile düşük sebebin bulunmuş başkada bir sorunun yoksa tekrar.kalırsın iyiki erkenden farkedilmiş Perde düşüğe sebep olduğu gibi erken doğuma vs de sebep oluyor çünkü çok geçmiş olsun tekrar en kısa zamanda güzel haberlerle gelirsin buraya inş💕