Zeynepikranur Kizlar aşılarınizi oldunuz mu acaba 23haftaya giricem ama hala cagirilmadim sizlerde durum ne
Mrv001 Haftamız yakınmış bende olmadım daha sağlık ocağı hemsiremiz dün eczaneden alın öyle yapalım dedi ben alıcakmışım çok saçma herkese normalde sağlık ocağı vurur aşısını 20. Haftada ilk aşı olunması gerekiyor normalde
Zeynepikranur Mrv001 ilk defa böyle bişey duydum eczaneden alında ne demek bildiğim kadarıyla sağlık ocakları yaapiyor ellerinde asi olması lazım gerçekten biraz sacmalamislar
redwes Tetanoz aşıları deprem bölgesine gönderildiği için gecikmeli ve sınırlı sayıda geliyor sağlık ocaklarına sırayla hafta vs dikkate alarak çağırıyorlar. 26+2 deyim dün oldum daha acele etmeyin tek doz da yeterli zaten
Zeynepikranur Esragungor34 baya geçmiş sizinki bende gidip bilgi Alicam sizde gidin bir görüşün bence
Zeynepikranur mislinabulut sizi çağırmışlar ne güzel ben daha beklemedeyim ne zaman cagiracaklar diye
Zeynepikranur seyda53 bende olmadım işte merak ediyor insan 23 haftaya giricem ama cagirmadilar henuz