Kızlar 6.haftadan beri şiddetli bulantım var . Serum la besleniyorum resmen toplam 3 kere serum aldım ne yesem çıkarıyorum . Böyle olan var mı serumun bebeğe zararı olmadığını aksine faydası olduğunu söyledi doktor korkuyorum bişey olucak diye . Serum aşınca 2-3 gün iyiyim yiyebiliyorum sizde durumlar ne ? Prilam kullanıyorum bu arada pek fayda etmiyor