Kızlar çok isim var biliyorm ama biz henüz isim bulamadık. Ahsen ismini beğeniyorum ama etrafımdaki insanlar hiç beğenmiyor. Onun yanı sıra Ebrar, (Azra ama İnternet’e değişik anlamları cikiyor gerçek anlamını bilen var mı). Sizinde onereceginiz isim veya kizlariniza koyduğunuz isim varsa oneri alabilirim?