Çok araştırdım en temiz içerikli olarak weleda içime sindi ilk aylar için şampuan, pişik kremi, bebe yağı olarak weleda aldım ekstra daha sonrası için ecowell şampuan falanda aldın deterjan olarak da incia, green clean aldım henüz hiç birini kullanmadım doğumdan sonra inşallah 🙏 sağlıkla gelsinler . Bu arada kendime çatlaklar için weleda çatlak yağı aldım ondan çok memnunum çok nemli tutuyor ve temiz içerik . Benim ikiz olduğu için daha çok dikkat ediyorum şimdiye kadar çatlak yok 24. haftadayız ama sonra bilemem tabi . Tavsiye üzerine lierac çatlak kremi de almıştım ama hiç memnun kalmadım sürdüğün an bi ıslaklık var sonra kup kuru hiç nemli tutmuyor