Haticecinar Sehcak benn🙌 pazar gunu ogrendim bende kizim olacagini tekrardan p.tesj gidip kesinlestiricez insalalh ogunde 14.haftamda olmus olucam🙏
BurcuY Sehcak ben varım 13+6 olduk bugün ☺️ 12 haftalıkken kız benzetildik 12+6 da kontrol vardı tekrar gittik yine %70 kız dedi ama bacak arasını açmıo bizim kızımız o yüzden netleştiremedik ☺️
Zeynpatak Sehcak 10. Haftada erkege benzetmisti zaten . Bebegim cok hareketli hic saklamiyor 13te yine erkek dedi . Degismez heralde artk :)
Meri15 10. Haftada erkeğe benzetmişti. 12. Haftada netleştirdi. Başka doktor ise 14.haftada tekrar net erkek dedi 😌
Sehcak Bizimde 12+2 %70 erkek dedi bakalım değişmezse inşallah biran önce hazırlık yapmakta sabırsızlanıyorum😊
Burjucan Sehcak 12 de kesin kız dedi 5 gün sonra 16 haftalık olunca kontrolümüz var bakalım ne olacak
Promises Tam 12 haftalıkken erkeğe benzetti doktor ama emin değilim kimseye haber vermeyin dedi bakalım ☺️