Hilalmvc 5 haftalıkken öğrendim zaten hamileliği. 2 hafta sonra kalp atışı dinlemeye gel dedi. 9. Haftada kanamam başladı 1 buçuk ay sürdü 15 günde bir kontrole gittim mecbur 😄 sonra bi baktım ikili rest zamanım gelmiş tekrar gittim sonuç çıktı diye bidaha gittim sonra bi baktım dörtlü zamanı gelmiş, 1 hafta sonra onun sonucu da çıktı diye gittim 😄😄derken bi baktım sürekli doktorun yanındayım 😄en son 27 martta gitmişim şu an hakettim bence gitmeyi 😄aralarda farklı doktora da gittim onu saymadım 🙈😄😄(vitamin ve kan testleri takibi için)