Nzkyrdru canım benim hikayem bir tık farklı Mart ayının 31 inde ankaraya taşındım eşimin yanına 8 Nisan’da regl olmam gerekirdi olmadım şiddetli baş ağrısı ve karın ağrısı ile gitttim gece hastaneye 17.3 lük beta ile gebe oldumu öğrendim ben şok şok 2 gün sorna 15 Nisan’da gittim beta için 39.7 idi 19 Nisan’da verdim 116 ya çıkmış tı cuma günü de kalp atışı için gidicem bakalım nasıl 6+3 oluyom hala anlamadım uygulamalar öyle diyor son adet tarihim olduğu için