sonnenschein Sanırım kızımın ismine karar verdim ‘Tuba Lina’ 🌸 Tuba:En güzel, en hoş,mutluluk, baht Lina: Hurma fidesi Sizce nasıl kızlar?
Benanneoluyorum sonnenschein Kimseyi memnun edemezsin canım, ben çok beğendim hayırlısı ile kucağına al ins😊