Fhryhzr Bir haftadır progestan kullanıyorum hiç bi kanama olmamıştı bugün günlük pedi dolduracak şekilde kanama oldu doktorumu aradım gel muayene edelim dedi gidiyorum 7+0 im lütfen dua edin 🙏
Nurrmerttt- Fhryhzr Rabbim yanında olsun inşallah 🤲🏼 Umarım bir şey yoktur güzel düşün güzel olsun ♥️
Nurak78 Dun ayni seyi bende yasadim ama kanamam olmadi sadece lekelenmem oldu aksam bebegimi kaybettim vakit kaybetmeden gidin allahim size bagislasin
Fhryhzr Nurak78 doktorum bir hafta süre verdi kendi kendine atabilir vücut dedi düşme ihtimali %80 miş 😟
Ruya_burcu45 Ben ilk 3 ay hep yaşadım bu durumu, şuan 30. Haftadayiz çok şükür. Moralini bozma, sakin ol, doktorunun tavsiyelerine uy, bolca dinlen, ağır kaldırma, iyi beslen. Olumsuz düşünme lütfen