geliyorgelmekteolan İlk gebeliğinde suni sancıyla doğum yapıp 2. Gebeliğinde kendi sancısıyla doğuma gidenler var mı acaba ?
Sinem_0618 geliyorgelmekteolan benimde ilki suni sancı ile oldu şimdide 39+5 olduk hala bekliyoruz sanırım bu gidişle yine suni sancı alıcam
geliyorgelmekteolan Alimenur ben 38+5 teyim hiç bir belirti yok doğum kanalına bile girmemiş daha 🤦🏻♀️ Çok korkuyorum yine suniye gerek kalacak diye 🤦🏻♀️
Alimenur geliyorgelmekteolan ilki suniyle oldu ikincisi kendi sancısıyla oldu üçüncü de suniyle oldu gelişim geriliği olduğu için 38de aldı suniyi
geliyorgelmekteolan Alimenur aaaa ne tuhaf ya kişiye göre değil çocuğa göre değişiyor o zaman bu sancı işleri
Alimenur geliyorgelmekteolan aynn öyle bilemiyoruz ne olcağını bi laf var ya her çocuk doğumunu kendi belirler diye aynn öyle oluyu
geliyorgelmekteolan Alimenur iyi o zaman bi nevi rahatladım bende mi bi sorun var bu çocuklar gelmiyor diye düşünmeye başlamıştım 😂
Alimenur geliyorgelmekteolan yok ay öyle düşünme vakti zamanı var bi şekilde illaki gelcekler içimizde kalamazlar ya😂
Alimenur geliyorgelmekteolan benim ilk acemilik olcak o yüzden ne yaşayacağımı bilmediğim için bi tık rahatlık var
geliyorgelmekteolan Alimenur evet öyle oluyor bende ilkine güle oynaya gitmiştim 😂😂 ama sizin güzel geçer inşaAllah korkmayın 🌸🌸🌸
Alimenur geliyorgelmekteolan ay inşallah ya sırf onun için doğru düzgün yatmıyorum sürekli hareket içindeyim aslında tek korkum doğumdan sonra dikişi hissedersem diye korkuyorum
geliyorgelmekteolan Alimenur ilk doğumlar her zaman daha zor oluyor diyorlar ama çevremde çok çok rahat geçirenler de var . Bu biraz doktora bebeğe de bağlı . Hayırlısı olsun canımcım rahat ve güzel bi doğumun olur inşaAllah
geliyorgelmekteolan Sinem_0618 yaaaa kaderdaşım. Bende öyle doktor 40. Haftaya kadar beklerim gelmezse suniyle başlatıcam dedi yani haftaya perşembe 🤦🏻♀️
Sinem_0618 geliyorgelmekteolan benim cuma günü tam 40+0 bakalım 41 e kadar beklerim dedi doktor ama ne olacak bakalım
geliyorgelmekteolan Sinem_0618 ilk doğumun mu ? Benim doktor çocuk ne kadar kilo alırsa o kadar zor olur kafasında o yüzden bekletmeyecek
Sinem_0618 geliyorgelmekteolan yok canım 2. Doğumum olucak inşAllah ama 3 gün önce gittim 3300 kilo dedi sanırım çok kilolu bir bebek olmayacak olsun daha iyi ya 😂
geliyorgelmekteolan Sinem_0618 aman boşver ne güzel işte benim kızım 4220 doğdu 🤦🏻♀️ Çok fenaydı şimdikini o yüzden bekletmiyor