Kızlar Perşembe günü sezaryenim var. Bebeğim gelişmemiş 37 haftaligiz 2700 gram , suyu azalmış acil sezaryen günü verdi doktor. Önerileriniz nelerdir ? Bir de bu haftalarda doğum yapıp bebegi kuveze giren var mı ? Doktor ciğerleri gelişmiş kuvoze girmez dedi ama korkuyorum..