Fidankoc allaha emanet bütün bebekler.. allahın izniyle 38.nci haftalarını da görücez :D en önemlisi senin kendi psikolojin.
ben mesela herşey de çok paniğimdir.... ilk haftalarda yapılan testlerde toxoplazma çıktı kanımda. 1 hafta sonuçlar çıkana kadar perişan olmuştum...
sonuçlar allaha şükür temiz çıkmıştı.
insan korkuyor yani...
bana o hafta annelik duygusu yüklendi :D bazı bayanlarda daha geç oluyormuş bu..
beklenmedik bir anda geldiği için benim kızım....
şu an acayip tekme atıyor.. saat 11 olunca tatlı bişeyler istiyor :D ya da annesi istiyor :D bilemiyorum