Hanımlar 35+3teyim fakat bebeğim 38+1(hem kg hem boy)🫠
Şeker yüklemesinde şekerim çıktı dikkat etmeme rağmen bebeğim çok önde gidiyor. Doktorum kilolu bebek sevimli olabilir ama çok istediğimiz bir durum değil zayıf bebekler daha kuvvetli oluyor vs.dedi 😭 sizler ne yaptınız, ayrıca kıyafet olarak yenidoğan almadım 0-3 aldım ama 3-6 mı almalıydım çok kafam karıştı😭