Anne2363 37 haftalık hamileyim. Evet göğüslerimde büyüme var ama hassasiyet, süt doluyor hissi yok. Herkesin böyle miydi acaba?
Nurr_22_22 Anne2363 bebek emmeye başladığı zaman süt dolumu olur bende de fazla büyüme yoktu sıvı gelmiyordu ama doğumdan çıkınca ilk emzirmede sütüm gelmeye başladı
Eceecim Anne2363 benim gebeliğimde hiç süt akmadı. Burda okuyodum sütün geldi aktı falan. Sütüm olmayacak sandım. Doğum yaptım sütüm bol çok şükür. Gebelikte anlaşılmıyor yani süt durumu.