Asyos34 sağlıklı olsun herşeyden önce tabiki ama bi kızım var çok şükür ben hep erkek hissediyorum ama yanılıyorum galiba yada gönülden geçen bir kız bir erkek olması o yüzden de böyle hissediyor olabilirim bacakları kapalıydı 13 haftalıkken ctesi günü tekrar gidicem bakalım net söyleyecek mi