berryy21 Kızlar selaaam ben 12+5 im cuma günü doktor kontrolüne gidicem yani 13. Hfatanın içindeyim sizce cinsiyet öğrenebilir miyim 13. Haftada öğreneniz var mıydı ?
Yazmelegi_ berryy21 20 ye kadar göstermedi 20 de öğrendim ben erkek erken belli eder diyorlar kız geç diyorlar
guzelanne01_ berryy21 12+6 da öğrendim canım hatta 12 haftalık gittim geç döllenmeydi haftasını yakalamış doktorumuz %99 erkek dedi 30 haftalığım şuan erkek☺️
Mihranurum-123 Azra00 son adet tarihinize göre mi 12 hafta yoksa ultrasona göre mi ultrasonda 1 hafta geriden geliyor ya
Azra00 Mihranurum-123 hem ultrasona hem adete göre aynı gidiyoruz 12+4 kesinleşti şuan 23+2 olduk cinsiyet değişmedi detaylı ultrasonda da değişmedi
berryy21 Mihranurum-123 uştrasona göre 12+5 çünkü geç döllenme benim adetim 5 ocaktı ultrasonla aynı olsun diye uygulamada 26 ocak girdim öyle yani
guzelanne01_ berryy21 ilk kez başıma geldi canım geç döllenme 8 9 günlük geçti 12 haftasına kadar böyleydi 12 haftasında doktorum yakalamış dedi gelişimiyle tamamlıyor işte kilosu boyu 12 +6 ya uyumlu çıktı
guzelanne01_ berryy21 hayırlı sağlıklı olsun canım yakalamasa bile önemli değil bulunduğu haftayla uyumlu gitsin sağlıklı olsun yeter ben hiç önemsemedim geç döllenme olduğunu şükür kalp atışını duydum ve öyle devam ettim şuan 30 haftalığız