Kbra7634 Sizin böyle bişey varmıydı yani yakınınızda ufacık bi boşluk gözüküyor dudakta doğduktan sonra estetik oluncak ama aklımdan çıkmıyor
Sumeyyeolmez Kbra7634 belirli yaşlar ameliyat oluyorlar büyüdükleri için açılma olabiliyor o yüzden ameliyat büyüme durana kadar genelde devam edebiliyor. Ama sorun olan bişey değil izi başta hafif duruyor sonra geçiyor🥰
Zynpbal_ Bi akrabamızın vardı belirli bi ayına gelince ameliyat oldu hafif bi izi var ama büyüyünce kaybolur