Sütümü sağıyorum, buzdolabına koyuyorum ama buzdolabı rafında mı yoksa normal dolap bölümünde mi durmalı zaten çok bekletmiyorum en fazla bir gün yada bebeğim uyanınca içitiyorum, çıkarınca hemen ılık suda ılıtıyorum sütü doğru mu yapıyorum sizce, hem emziriyorum hem mama veriyorum hemde sağıp veriyorum böylelikle memeyide unutmuyor karnıda doyuyor. Daha bir aylık emerken memeden uyuyup kalıyo 5 dk anca emiyo uyanmıyorda sonra uyuyunca en fazla bi saat anca uyuyo ama böyle hem meme hem mama hemde sütümü verince 2 saatten fazla uyuyor. 30 ml mama 30 ml sütüm işte 10 20 mlde anca memede emerdir 🤷🏻♀️