Elfgny Kızlar suyun gelmesini anlamamak mümkün mü acaba? Bu aralar aklım hep bunda anlamam diye akıntıyla karıştırırım diye yarın 39 haftalık oluyorum bu arada
dalin Elfgny kiz anlarsin niye anlamican mesala benim gece uykudayken geldi.ilik bisey hissettim hemen ayaga kalktim su geliyordu ilik oluo istemsizce surekli geliyor zaten durmuyor akinti ile alakasi yok ki yani benim oyle oldu baska nasil olur bilemem
BraBozlak Feridealbayrak benim 37 haftadayım rahim agrısı var bel agrısı var büğün çok sizce Doğum başlıyor olabilir mi normal Doğum doktorum sancın suyun kanaman olursa gel dedi
Bsra34 BraBozlak canim belden baslayip karnina dagilan bir agri olucak dogum sancisi. Bunlar yalanci dogum sancisi olabilir dinlenince uzaninca falan gecmeyenbir agri olacak👍
Bsra34 Anlamaman mumkun degil canim. Bazen pat diye geliyo bazen yavas yavas. Ama sanki kucuk tuvaletini tutamiyosun gibi oluyo oyle düşün
semabrcn dün camasırım ıslanmıstı baya dr a sordum su degil o dedi su bacaklarından sızıcak oyle anlıcaksın okdr az bi ıslaklık değil dedi
Elfgny Ya sürekli idrara çıkıyorum arada kaçırıyo gibi oluyorum bide akıntım da var anlamamaktan korktum. İçimi rahatlattınız teşekkür ederim cevaplarınız için 😍🤗
Elfgny dalin ya ilk gebelik olunca bişey bilmiyo insan aklıma herşey geliyo anlamazsam diye korktum. En yakın zamanda gelmesini diliyorum ozaman 😍🙏 sağol cevabın için 🤗
dalin Elfgny benimde ilk gebeligim canim.benimde bilgim yoktu gecen persembe gece yarisi suyum geldi birden bende yasadiklarimi soyluyeyim dedim.
sburc36 Bende korkuyorum anlamayacağım diye ama herkes beni korkutuyor doğum sancısı ağrısı çok farkli dayanilmayacak birşey diyorlar