Bsrnura Gebelik düşünüyorum gebe kalmadan önce TSH bu şekilde herhangi bir sıkıntı olurmu https://imgyukle.com/i/Q9TLXx
ttugba92 Canim tsh cok yuksek degil her ay kan verip takip et bir engel teskil etmez. Ama prolaktinin yuksek o sikinti yaratabilir onun icin ilac kullanman gerekebilir bir endokronoljiye gorunmeni tavsiye ederm ya da kadin dogum da olabilir