siyahinciii Eğer eşinizle kan uyuşmazlığınız varsa ve kanamanız olursa daha erkende yapabiliyorlar iğneyi 15 dk devlet hastanesinde ücretsiz olup bitiyor
Nil_tal09 Eger kan uyusmazlihi varsa once kan alinir bebekle arandada varmi diye bakilir…negatif cikarsa sonuc igne yaptiriyorsun saniyelik bisey pozitif cikarsa sonuc tedavi goruyorsun 28 .haftada oluyor bunlar
H_a03 Nil_tal09 merhaba kan uyuşmazlığı için tam 28 de mi gitmek gerek 28+4 e randevu aldım bilginiz var mı
Nil_tal09 H_a03 Gidebilirsiniz sonucta 28 hafta bitmemis ama daha fazla geciktirmeyin çünkü once tahlil yapiyorlar sonra igne vuruluyosun yada sonuca gore vurulmuyosun
Arelin_kardesi Ben 23 de gittim test yapıldı negatif çıktı 28 de gelin iğne yapicaz denildi onu bekliyorum
Zehradinc Doktor zorunlu dedi ama zorunlu değilmiş esasında ve doğumdan sonra yapılıyormuş genelde zaten ilk çocukta biraey olmuyor diyor bütün doktorlar , ama sonuç olarak bende yaptırdım devlette özel 2 bin fiyat verdi Bi igneye