oznur_90 ben 18haftalıgım oğlumda bole degıldım bu kız çok bulantım oluo gectı sukur eskısı gıbı degıl ama oluo genede Bn gebelıkte hapta ıcemıom kusuyorum vıtamın felan sadece kan ılacı oda kanım çok düşük serum olarak kullanıyorum kucuk sıse sızdede ole oluomu saglıkla sıhhatle gelsın inş bebişlerımız ama dermanım kalmıo oğlanda çok hareketlı üç yaşında benım gıbı olan var mı kı😀