mombarbie_ Test yaptım fakat test bozuk sanırım CT yazan yerde degildi her iki çizgide biri test ekran yerinin en başının altında diğeri en sonun altında duruyordu açıp baktım fakat emin olamadım yaşayan var mı tekrar test alıp denemelimiyim
mombarbie_ Aysel_krdg ekleme yaptım ilk deneyimim belkide normaldir fakat çizgiler sadece içini acinca gorunuyordu
mombarbie_ Ekleyemedim benim ilk deneyimim ama bu çizgilerin böyle çok ayrışık yerlerde çıkması doğrumu yandan bakınca ekranın sol ve sağ altında görünüyor
gul-lale1 Bu bozukluk deyil. Genelde test negativ olduğunda içini açarsanız böyle olur. Prodoctor gebelik testi de en çabuk 1 haftalık hamile olursanız gösterir. Predictor early alın. Adetinize 5 gün kala deneyin
gul-lale1 mombarbie_ İlk 5 10 dakika içinde bir çizgi oluşursa hamilelikten şüpelenin. Gerisi boş ümitlenme oluyor ve sonra üzülüyoruz(Allah nasip etsin inşaAllah. Adetinize kaç gün var?
mombarbie_ gul-lale1 3 gün var birçok belirtim var bu yüzden bugün Bi deneme yapayım dedim sanırım bu aydan ümidi kesmek gerek
gul-lale1 mombarbie_ predictor gebelik testi alın. Yeniyse bu testde çıkmaz zaten. Predictor çok hassas hamileyseniz onda çıkar