yaren123 benim daha önce bebeğim iki hafta önden gidiyordu daha sonra iki hafta geriden gelmeye başladı yediklerime çok dikkat ettim o açığı kapattım ama bu kezde sancılarım başladı kasılmalarım fazlaydı 32 de sancim başlamamıştı nst de zaten normal olamayacakti sezeryandi doktor kanala girmeden almak istedi yoksa bu sancıyla normal yolla Doğumun başlar dedi alacak iste bugün 8 de aşırı aşırı aşırı korkuyorum