Aynuresma Hamileliğin 24/28 haftaların da yapılan gebelik şeker yüklemesi için hastaneye gittiğim de açlık şekerim 100 çıktı sizce çok mu yüksek?
Hilalmvc Aynuresma sanırım 95ve altı normal kabul ediliyor. Tokluğunuza da bakıp doktorunuz değerlendirir
Tgcccc Ben yaptırmadım seker yüklemesi ama aclik icin yüksek oldugunu dusunmuyorum ama kilo vs durumunuza gore degisr tabiki.