40.haftaya girdik hala sancım yok bebeğim kanala girmemiş 1 cm açıklık var sadece zaten doktorum 2 hafta önce sezeryan demişti ama ben normal olması için diretiyordum artık bende pes ettim kabul ettim yarın sezeryana giricem hepinizden dua bekliyorum hem heyecanlıyım hemde çok stresliyim sezeryan sonrası için hastaneye götürmem gereken bir şey varsa önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim ❤